Kontakt

Zapraszamy na naszego aska http://ask.fm/Followhappiness
Swoje spostrzeżenia i propozycje piszcie na email lub w komentarzach :)
Email : onretreat1325@gmail.com

czwartek, 6 listopada 2014

Ulubieńcy miesiąca: październik

Hej :D Jak to mówią.. do trzech razy sztuka. Jest to już nasza trzecia próba zakładania tego bloga, ale tym razem musi się udać.
Jest trochę po czasie, ale postanowiłyśmy dodać ulubieńców poprzedniego miesiąca.




W tym miesiącu postawiłyśmy na różowe lakiery do paznokci, które są bardzo praktyczne, bo te jasne, wpadające w beż pasują praktycznie do wszystkiego, a bardziej jaskrawe ożywiają jesienne stylizacje.



Krem: W ten chłodny okres trzeba zacząć dbać o skórę, która coraz częściej się wysusza. Wybrałyśmy idealny krem na dzień, który nadaje się pod makijaż, bo jest bardzo lekki i do tego ma ładny zapach. 
Peeling: Jest z tej samej serii co krem i również dzięki niemu możemy zadbać o skórę.




W tym miesiącu postawiłyśmy na mocne perfumy, które pasują nam do chłodnych, jesiennych dni. Perfumy wyróżniają się, ich bazą jest piżmo, ale jest ono złagodzone dodatkiem wanilii i róży.  



Pomadka ochronna "Baby Lips" z Maybelline ma delikatny, słodki zapach cytrynowy. Akurat powyższa pomadka jest nawilżająca, więc idealnie nadaje się na suche usta.




Na koniec wybrałyśmy balsam z mleczkiem kokosowym i płatkami jaśminu. Ma cudowny zapach i dobrze odżywia skórę.


Co sądzicie o takim zestawie?  



11 komentarzy:

  1. Faajny zestawik :3 zwłaszcza pomadka baby lips, bo ma ją moja siostra ;p Jeśli olejej to tylko DOVE XD fajne kolory lakierów. czekam na nową notkę :)
    zapraszam ;http://przepisynadesery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No to życzę powodzenia za trzecim razem! Naprawdę, do trzech razy sztuka! :-)

    Fajna jest konsekwencja kolorystyczna tego zestawu. Wszystko biało-różowe. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, fajny zestaw.
    Póki co obserwuję i czekam na kolejne posty :)

    ~Zapraszam do mnie!
    http://kunpowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog! Obserwuję i zapraszam do mnie! :D
    ---> http://everything-will-be-fineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też używam tego kremu do twarzy i tej pomadki, jestem z nich zadowolona ;)
    Oo a co do balsamu to napewno wypróbuję ;)
    No właśnie do trzech razy sztuka ! ;D Powodzenia ;)

    tyskaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oj uwielbiam ten balsamik z kokosem<3


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Baby Lips ♥

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO FAJNY POST
    http://topgala.blogspot.com/2014/11/spodenki-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no przeczytalam ten post i stwierdziłam ze musze iść na zakupy xd bardzo fajny blog ;) zapraszam do mnie :)
    Therainbowfall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award!
    Szczegóły u mnie na blogu! :)
    http://kocham-moje-szalone-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń